Rezultatul procesului de selecție – în cadrul proiectului 132366 – “ACCES – ACTIVITĂŢI DE CONSOLIDARE A COMPETENŢELOR ELEVILOR PRIN STRATEGII DE PRACTICĂ”
Comunicat demarare proiect -132366
Comunicat demarare proiect -132366
Biblioteca ISIL
Biblioteca ISIL
Liceul „Voievodul Mircea” din Târgovişte face parte din sistemul ISIL Romania,
cu codul RO-DB-01122
Anunt selecţie – responsabil financiar
Anunt selecţie – responsabil financiar, în cadrul proiectului 132366 – „ACCES – ACTIVITĂŢI DE CONSOLIDARE A COMPETENŢELOR ELEVILOR PRIN STRATEGII DE PRACTICĂ”
– click pentru a vedea anunţul
Rezultatele proiectului ”Dezvoltarea infrastructurii IT și asigurarea accesului la e-educație la nivelul Liceului „Voievodul Mircea” din Târgoviște”
Rezultatele proiectului ”Dezvoltarea infrastructurii IT și asigurarea accesului la e-educație la nivelul Liceului „Voievodul Mircea” din Târgoviște”
Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
Platforma națională de informare cu privire la vaccinarea împotriva COVID-19
Anunţ rezultate finale – selectie experţi
Anunţ rezultate interviu – selectie experţi
Anunţ promovare grad profesional
Anunţ promovare grad profesional:
Administrator financiar gradul II S în administrator financiar gradul I S;
Administrator de patrimoniu gradul II S în administrator de patrimoniu gradul I S.
Anunt selecţie – coordonator activităţi, expert grup ţintă şi responsabil stagii de pregătire practică
Anunt selecţie – coordonator activităţi, expert grup ţintă şi responsabil stagii de pregătire practică, în cadrul proiectului 132366 – „ACCES – ACTIVITĂŢI DE CONSOLIDARE A COMPETENŢELOR ELEVILOR PRIN STRATEGII DE PRACTICĂ”
– click pentru a vedea anunţul
Proceduri
An şcolar 2020 – 2021
-Procedura operaţională condică prezenţă pentru cadrele didactice
-Procedura operaţională desfăşurare activităţi didactice faţă în faţă în sala de clasă
-Procedura operaţională desfăşurare activităţi prin intermediul tehnologiei
-Procedura operaţională privind monitorizarea prezenţei
-Procedura operaţională privind organizarea programului şcolar
-Procedura operaţională privind izolarea elevilor care prezinta simtome în timpul orelor de curs, în vederea asigurării condiţiilor de siguranţă epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirii cu virusul SARS-COV-2
-Procedura operaţională privind accesul în unitatea de învăţământ, stabilirea circuitului de intrare-ieşire şi realizarea tirajului epidemiologic
-Procedura operaţională privind efectuarea activităţilor de curăţenie şi dezinfectare
Concurs ocupare post – administrator de patrimoniu
Transparenţa veniturilor conform art. 33 din Legea 153/2017
Selectie participanti
Documente manageriale, an școlar 2020-2021
Organizarea activității în perioada suspendării cursurilor
- ORDIN_ADMINISTRATIE_PUBLICA_3577_2020_-_Publicare_16_Mai_2020.pdf
- ORDIN_ADMINISTRATIE_PUBLICA_4248_2020_-_Publicare_15_Mai_2020-1.pdf
- ORDIN_ADMINISTRATIE_PUBLICA_4249_2020_-_Publicare_15_Mai_2020.pdf
- ORDIN_ADMINISTRATIE_PUBLICA_4259_2020_-_Publicare_16_Mai_2020.pdf
- ORDIN_ADMINISTRATIE_PUBLICA_4916_2019_-_Modificare_15_Mai_2020.pdf
- Procedura de acces și lucru cu publicul la Inspectoratul Școlar Județean Dâmbovița
- Ordin comun MEC-MS pentru stabilirea unor măsuri de prevenire și combatere a îmbolnăvirilor cu SARS-CoV-2 în unitățile/instituțiile de învățământ
- OMEC 4135/2020 privind asigurarea continuității procesului de învățare
- Plan național de intervenție educațională
- Plan județean de intervenție educațională pentru situația suspendării cursurilor
- Planul Liceului ”Voievodul Mircea” de intervenție educațională pentru situația suspendării cursurilor
Bani de liceu
Bacalaureat 2020, sesiunea August – Septembrie
Anul școlar 2019 – 2020
Bacalaureat 2020, sesiunea August – Septembrie
Accesul candidaţilor în centrul de examen la probele scrise
se face în intervalul orar 7:30 – 8:30, pe la poarta din spate (lângă pod)
TELVERDE ISJ: 0800816245
TELVERDE MEC: 0800801100
- Repartizarea candidaților pe săli – proba E)a)
- Repartizarea candidaților pe săli – proba E)c)
- Repartizarea candidaților pe săli – proba E)d)
- Cerere contestaţii – Contestaţiile se depun în data de 2 septembrie, interval orar 14:00-20:00, la comisia de examen de la sala 003 parter, corpul A (principal). Candidaţii care depun/transmit prin mijloace electronice contestaţii completează, semnează şi depun/transmit electronic CEREREA şi COPIE A CĂRȚII DE IDENTITATE. pe adresa de e-mail : contestatii@lvm-tgv.ro
-
Subiecte și bareme – sesiunea august-septembrie 2020
PROGRAMUL NAȚIONAL ”ȘCOALA DE ACASĂ”
Foarte important! Cererile, pentru repartizarea în condițiile legii a unui dispozitiv electronic cu conexiune la internet, se completează la secretariatul unității de către părintele/tutorele legal al elevului minor sau de către elevul major, zilnic, de luni până vineri, în intervalul 9.00 – 14.00, până la data de 28 august 2020.
Precizare: formularul pentru cerere se găseste la secretariatul unității.
- Ordinul MEC nr. 4135/21.04.2020 de aprobare a Instrucțiunii privind asigurarea continuității procesului de învățare la nivelul sistemului de învățământ preuniversitar
- Ordinul MEC nr. 4738/20.07.2020 privind aprobarea necesarului de dispozitive electronice cu conexiune la internet, precum și a criteriilor de repartizare a acestor dispozitive achiziționate prin Programul național ”Școala de acasă”
- Procedura operațională a ISJ DB privind selecția beneficiarilor de dispozitive electronice cu conexiune la internet, din județul Dâmbovița, în cadrul Programului Național ”Școala de acasă”
Personal didactic auxiliar
Numele si prenumele intregFuncția
FEIEER ANCA MIHAELA | Secretar şef |
ALDICA AMALIA | Secretar |
DOBRE DANIEL GHEORGHE | Informatician |
URSACHESCU EUGENIA | Laborant |
NEGOESCU MARIA | Administrator financiar şef |
TASTAMAN MADALINA | Administrator financiar |
ENACHE ILONA | Administrator de patrimoniu |
DRAGODĂNESCU VALENTINA ROXANA | Administrator de patrimoniu |
MIHALACHE ANY | Pedagog şcolar |
IAMANDI ION | Pedagog şcolar |
PETRESCU SORIN | Supraveghetor de noapte |
GHERGHESCU MARIANA MAGDALENA | Bibliotecar |