Calendarul de desfășurare a acțiunilor privind examenele de difereță susținute la transferul elevilor/continuare de studii
pentru anul școlar 2025-2026
Calendarul de desfășurare a acțiunilor privind examenele de difereță susținute la transferul elevilor/continuare de studii
pentru anul școlar 2025-2026
Examenul național de bacalaureat 2025 (ambele sesiuni) se va desfăşura în conformitate cu prevederile ordinului de ministru nr. 6.481/30.08.2024, prevederile art. 1 alin. (3) și ale art. 3 din Ordinul ministrului educației nr. 6.072/2023 privind aprobarea unor măsuri tranzitorii aplicabile la nivelul sistemului național de învățământ preuniversitar și superior, cu modificările ulterioare, respectiv prevederile Metodologiei de organizare şi desfăşurare a examenului de Bacalaureat – 2011 (aprobată prin ordinul ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului nr. 4.799/2010).
[NOU] PROCEDURĂ cu privire la asigurarea condițiilor de egalizare a șanselor pentru elevii cu deficiențe de vedere, deficiențe de auz și tulburări de neurodezvoltare care susțin examenele naționale: evaluarea națională pentru absolvenții clasei a VIII-a și examenul național de bacalaureat – sesiunea 2025
– Ordinul de ministru nr. 6.481/30.08.2024
– Ordinul ministrului educației nr. 6.072/2023
– Metodologia de organizare şi desfăşurare a examenului de Bacalaureat – 2011
– Calendarul Examenului național de bacalaureat 2025
PROBA D (5, 6 februarie 2025):
– 05 – 06.02.2025 – Repartizare candidați
– Informații pentru candidați
PROBA C (3, 4, 5 februarie 2025):
– 03.02.2025 – Repartizare candidați la proba de înțelegere a unui text audiat și proba scrisă
– 04-05.02.2025 – Repartizare candidați la proba orală
– Informații pentru candidați
PROBA A: 27-28 ianuarie 2025
– Repartizare candidați
– În atenția candidaților
– Subcomisii pe clase/săli
eTwinning “Transforming World” – Proiectul nostru educațional pentru un viitor durabil
În perioada noiembrie 2024 – mai 2025, 10 elevi ai Liceului Voiedodul Mircea au participat cu entuziasm la o serie de activități în cadrul proiectului eTwinning Transforming World, sub îndrumarea doamnelor profesoare Zamfirescu Raluca și Stoian Nicoleta. Proiectul a reunit 15 școli și aproximativ 70 de elevi din Turcia, România, Moldova și Polonia, într-o inițiativă comună dedicată promovării sustenabilității și protejării mediului.
Scopul principal al proiectului a fost dezvoltarea conștiinței ecologice în rândul tinerilor, precum și încurajarea unor atitudini și comportamente responsabile față de natură. Prin activități interactive și creative, elevii au învațat că nu orice deșeu este gunoi – multe materiale pot fi refolosite sau transformate în obiecte utile și artistice.
Pe parcursul proiectului, elevii au utilizat diverse instrumente digitale (web2.0 tools) pentru a crea postere, prezentări, mesaje ecologice, un e-book și chiar jocuri din materiale reciclabile. Activitățile s-au desfășurat atât în limba română, cât și în limba engleză, ceea ce a contribuit la dezvoltarea competențelor lingvistice și digitale, dar și a abilităților de colaborare internațională.
Proiectul a inclus teme importante precum schimbările climatice, reducerea amprentei de carbon, reciclarea, consumul responsabil, protejarea resurselor naturale și acțiuni civice de mediu. De asemenea, elevii au participat la întâlniri online internaționale, expoziții digitale și ateliere de creație ecologică, culminând cu realizarea unei expoziții virtuale și a unei cărți electronice cu mesaje și povești create din materiale refolosite.
Prin intermediul proiectului Transforming World, elevii noștri nu doar că au învățat despre sustenabilitate, ci au devenit și ambasadori ai schimbării în comunitatea lor.
Componența consiliului de administrație în anul școlar 2024 – 2025:
Președinte: DIRECTOR Prof. ANDRONACHE FLORIN
Secretar: Prof. NĂSTĂSESCU DANIELA FLORINA
Membri:
Dir. adj. prof. UNGUREANU FLORINA Membru – reprezentant cadre didactice
prof. EFTIMIE CRISTINA MIHAELA Membru – reprezentant cadre didactice
prof. DUŢĂ VASILE MARIUS Membru – reprezentant cadre didactice
prof. NAE FLORRENTINA LAURA Membru – reprezentant cadre didactice
MIHĂESCU MAGDALENA Membru – reprezentant Primar
CALOMFIRESCU MARIUS Membru – reprezentant Consiliul local
DROGOREANU RALUCA Membru – reprezentant Consiliul local
NEGREA ALEXIS – Membru – reprezentant al părinților
ANDREI ANA-MARIA Membru – reprezentant al părinților
VLAD BOGDAN MIHAI Membru – reprezentant DONALAM S.R.L
TOCAN CONSTANTIN – Membru – reprezentant UPS Dragomiresti
RADU VALENTINA – Membru – reprezentant al elevilor
prof. CÎRNARU IONEL Reprezentantul Sindicatului Învățământ ”Spiru Haret”
prof. DUMITRU MARIUS CORNELIU Reprezentantul Sindicatului Liber Învățămân
Hotărâri ale consiliului de administraţie:
Componența consiliului de administrație în anul școlar 2024 – 2025:
Președinte: DIRECTOR Prof. ANDRONACHE FLORIN
Secretar: Prof. NĂSTĂSESCU DANIELA FLORINA
Membri:
Dir. adj. prof. UNGUREANU FLORINA Membru – reprezentant cadre didactice
prof. EFTIMIE CRISTINA MIHAELA Membru – reprezentant cadre didactice
prof. DUŢĂ VASILE MARIUS Membru – reprezentant cadre didactice
prof. NAE FLORRENTINA LAURA Membru – reprezentant cadre didactice
MIHĂESCU MAGDALENA Membru – reprezentant Primar
CALOMFIRESCU MARIUS Membru – reprezentant Consiliul local
DROGOREANU RALUCA Membru – reprezentant Consiliul local
NEGREA ALEXIS – Membru – reprezentant al părinților
ANDREI ANA-MARIA Membru – reprezentant al părinților
VLAD BOGDAN MIHAI Membru – reprezentant DONALAM S.R.L
TOCAN CONSTANTIN – Membru – reprezentant UPS Dragomiresti
RADU VALENTINA – Membru – reprezentant al elevilor
prof. CÎRNARU IONEL Reprezentantul Sindicatului Învățământ ”Spiru Haret”
prof. DUMITRU MARIUS CORNELIU Reprezentantul Sindicatului Liber Învățămân
Hotărâri ale consiliului de administraţie:
1. Selectie ELEVI:
– Rezultate selecție elevi
ANUNT SELECTIE ELEVI
Anexa 1 – Responsabilitati si activitati ale elevilor
Anexa 2 – Acord prelucrare date cu caracter personal
Anexa 3- Cerere de inscriere elev (PARINTE)
Anexa 4 – Scrisoare de motivatie-intentie
Anexa 5 – Angajament scris – acord utilizare date cu caracter personal (PARINTE)
Anexa 6 – Declaratie rambursare-suportare cheltuieli in cazul renuntarii la proiect
Anexa 7 – Acord de participare proiect (PARINTE)
2. Selectie CADRE DIDACTICE:
– Rezultate selectie cursuri structurate – runda 2
– Rezultatele selectiei Profesori- Cursuri Structurate
– Rezultate Job Shadowing
– Prelungire – selecție profesori
Anunt Cadre – participare Erasmus+
ANUNT SELECTIE CADRE DIDACTICE
Anexa 2 – Grila autoevaluare a participantului (1)
Anexa 3 – Cerere de inscriere cadru didactic
Anexa 4- Acord cu privire la sarcinile mobilitatilor
Anexa 5- Declaratie asumare Responsabilitati
Anexa 6 – Declaratie rambursare-suportare cheltuieli in cazul renuntarii la proiect (1)
Anexa 7 – Acord prelucrare date cu caracter personal
Anexa 8- Scrisoare de motivatie-intentie
An şcolar 2024-2025: